Kdo si může stěžovat?
Ty, zákonní zástupci a příbuzní, kamarádi a osoby Tobě blízké.
Kdo ti se stížností pomůže?
Kterýkoliv pracovník v klubu, na kterého se obrátíš s žádostí o pomoc nebo Tvoji rodiče a
příbuzní, kamarádi a osoby Tobě blízké.
Na co si můžeš stěžovat a ke komu?
Na všechny záležitosti, které se týkají provozu klubu:
· otevírací doba a provozní věci - vedoucí klubu
· hry a činnosti v klubu – kterémukoliv pracovníkovi klubu
· předměty a pomůcky, které v klubu jsou nebo které Ti v klubu chybí -
kterémukoliv pracovníkovi klubu
· chování některých kamarádů a kamarádek - vedoucí klubu a
soc.pracovníkovi
· celkové prostředí klubu - kterémukoliv pracovníkovi klubu
· jiné, co Tě trápí, znepokojují a vadí – kterémukoliv pracovníkovi klubu
· přístup pracovníků klubu k Tobě i ke všem v klubu - vedoucí klubu
· přístup vedoucího klubu a sociálního pracovníka k Tobě i ke všem
v klubu – ředitel/ka CH
· a další…
Kdy si můžeš stěžovat?
Kdykoliv budeš mít potřebu nebo problém.
Jak si můžeš stěžovat?
· písemně, elektronicky nebo ústně
· osobně nebo anonymně
· vhozením vzkazu do schránky důvěry, která je v klubu na chodbě naproti WC
· vhozením vzkazu do schránky, která je umístěna na budově Charity
Roudnice n. L., Riegrova č. p. 652
Jak se dozvíš, jak byla Tvá stížnost vyřešena?
Nejdéle do dvou týdnů Ti bude doručena písemná odpověď na Tvou stížnost. V případě, že jsi podal stížnost anonymně, bude odpověď vyvěšena na nástěnce, která je umístěna nad „schránkou důvěry“.
Nelíbí se Ti vyřízení stížnosti?
Máš možnost se obrátit na: